Curs de valencià

INTENSIU C1 cieacova

Horari divendres vesprada

Hores lectives

40 h

Preu

342€/curs

Calendari

24/10/2025 – 09/01/2026

Nivell

C1

Modalidat

PRESENCIAL i EN LÍNIA

El curs

icono nivel C1

Intensiu C1

En el nostre curs de Valencià C1, et proporcionem tots els coneixements necessaris perquè pugues expressar-te amb total seguretat i naturalitat en l’idioma. A més, preparem a fons totes les àrees de la prova cieaCOVA i realitzem exàmens de les convocatòries anteriors.

En el nostre curs de valencià C1, et proporcionem tots els coneixements necessaris perquè pugues defensar-te en la llengua amb soltesa. A més, preparem a fons totes les àrees de la prova cieaCOVA i realitzem exàmens de les convocatòries anteriors.

Amb el suport del nostre aula virtual (inclosa en el preu), que compta amb més de 77 hores de material auto-corregible i recursos audiovisuals, tindràs el suport que necessites per a aprendre de forma eficaç.

A més, les classes es queden gravades així que si un dia no pots assistir o vols revisar la sessió, tindràs a la teva disposició les gravacions de les teues classes en l’aula virtual del curs.

Els nostres cursos intensius t’ajudaran a consolidar i reforçar els teus coneixements, aconseguint fluïdesa i precisió ràpidament. Si has perdut habilitats en la llengua, aquest curs t’ajudarà a recuperar-les i millorar la teva comunicació en valencià. A més, podràs aprofitar l’oportunitat per a preparar-te per als exàmens oficials de la cieaCOVA.

 

Què inclou el curs?

  • Classes lectives.
  • Accés a l’aula virtual del centre amb material adaptat als exàmens oficials (curs valorat en 50€).
  • Correcció de 4 redaccions.
  • Totes les classes gravades.

En cas de necessitar o voler més, posem a disposició de l’alumnat el pack de correcció de redaccions que es pot contractar addicionalment

Què inclou el curs?

  • Classes lectives.
  • Dossier imprés.
  • Accés a l’aula virtual del centre amb material adaptat als exàmens oficials.
  • Correcció de 4 redaccions.
  • Totes les classes gravades.

En cas de necessitar més correccions, posem a la disposició de l’alumnat el lot de correcció de redaccions que es pot contractar addicionalment.

Dies lectius

24-31 octubre / 7-14-21-28 novembre / 5-12-19 desembre / 9 gener

Horari

Divendres, 16:30 – 20:45 (15′ de descans)

Modalitat

PRESENCIAL i EN LÍNIA

Per a les connexions en línia en directe utilitzarem la plataforma Zoom.

Pots saber més sobre el seu funcionament en les preguntes freqüents de les classes en línia.

Prova de nivell

Per garantir al màxim l’aprofitament d’aquestes classes, abans de matricular-te és necessari que realitzes la prova de nivell.

Grups

Els grups s’obrin amb un mínim de 4 estudiants i es tanquen amb 12 estudiants.

En cas d’haver-hi menys de 4 estudiants per grup, les hores lectives realitzades seran la meitat.

Pedro Martínez

Pedro Martínez

Professor

PAGAMENT

Preu

342€/curs

Què inclou el curs?

  • Classes lectives.
  • Dossier imprés.
  • Accés a l’aula virtual del centre amb material adaptat als exàmens oficials.
  • Correcció de 4 redaccions.
  • Totes les classes gravades

En cas de necessitar més correccions, posem a la disposició de l’alumnat el lot de correcció de redaccions que es pot contractar addicionalment.

Reserva en línia

Pots reservar aquest curs abonant 171€ en concepte de primer pagament del curs.

En abonar la primera part del curs et compromets a pagar la segona part (171€) que haurà d’abonar-se abans del 21/11/25.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Aula virtual

Continua aprenent des de casa

Disponible les 24 hores del dia!

Apuntant-te als nostres cursos intensius o anuals, podràs accedir a tot el nostre contingut virtual perquè pugues continuar aprenent des de casa.

Disposes de tot el nostre contingut en línia en diferents formats (ordinador, mòbil o tauleta tàctil) presentant-te la informació de manera didàctica i fàcil d’assimilar. Podràs gaudir de vídeos didàcticsexemples d’exàmensteoria descarregableqüestionaris autocorregiblesconsells per a anar ben preparat/da a l’examen, consultar dubtes i molt més.

h

Prova de nivell

Els nivells de valencià estan determinats pel Marco Común de Referència per a les Llengües i es divideixen en 6 grups determinats per lletres i números. Aquest marc determina les habilitats que tenen els estudiants en relació amb les competències de l’idioma. Aquestes competències inclouen l’expressió escrita, la comprensió lectora, l’expressió i interacció oral i la comprensió auditiva.

A menys que no tingues cap nivell prèviament, és necessari realitzar una prova de nivell prèvia a l’inici del curs, gratuïta i sense compromís, perquè puguem recomanar-te el nivell adequat perquè pugues aprofitar l’aprenentatge al màxim. Pots fer-la directament des del següent enllaç o si tens dubtes posar-te en contacte amb nosaltres.

El nivell A1 és l’adequat per a aquells estudiants que no saben gens de valencià. Per a aquest nivell no és necessària cap prova.

És capaç de comprendre frases i expressions d’ús freqüent relacionades amb àrees d’experiència que li són especialment rellevants (informació bàsica sobre sí mateix i la seua família, compres, llocs d’interés, ocupacions, etc.). Sap comunicar-se a l’hora de portar a terme tasques simples i quotidianes que no impliquen res més enllà d’intercanvis senzills i directes d’informació sobre qüestions que li són conegudes o habituals. Sap descriure de manera senzilla aspectes del seu passat i del seu entorn així com qüestions relatives a les seues necessitats immediates.

Es capaç de comprendre els punts principals de textos clars i en llengua estàndard sempre que tracten sobre qüestions que coneix, ja siga en situacions de treball, d’estudi o de lleure. Sap sortir-se’n en la major part de les situacions que puguen sorgir durant un viatge per indrets on s’utilitza la llengua. És capaç de produir textos senzills i coherents sobre temes que li són familiars o en els que té un interés personal. Pot descriure experiències, esdeveniments, desitjos i aspiracions, així com justificar breument les seues opinions o explicar els seus plans.

És capaç d’entendre les idees principals de textos complexos que tracten de temes tant concrets com abstractes, fins i tot els que són de tipus tècnic, sempre que estiguen dintre del seu camp d’especialització. Pot relacionar-se amb parlants natius amb un grau suficient de fluïdesa i naturalitat de manera que la comunicació es puga realitzar sense esforç per part de cap dels interlocutors. Pot produir textos clars i detallats sobre temes diversos a més de defensar un punt de vista sobre temes generals indicant els pros i els contres de les diferents opcions.

És capaç de comprendre una àmplia varietat de textos extensos i amb un nivell d’exigència considerable, així com reconéixer-hi sentits implícits. Sap expressar-se de forma fluida i espontània sense mostres evidents d’esforç per a trobar l’expressió adequada. Pot fer un ús flexible i efectiu de l’idioma amb finalitats socials, acadèmiques i professionals. Pot produir textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes de certa complexitat, alhora que mostra un ús correcte dels mecanismes d’organització, articulació i cohesió del text.

És capaç de comprendre amb facilitat pràcticament tot allò que escolta o llig. Sap reconstruir la informació i els arguments procedents de diferents fonts, tant de la llengua parlada com de l’escrita, i presentar-los de forma coherent i resumida. Pot expressar-se espontàniament, amb gran fluïdesa i amb un grau de precisió que li permet diferenciar mínims matisos de significat fins i tot en situacions de major complexitat.

També et pot interessar

Tableta con imagen de curso C1 valenciano online.

Curs en línia C1 en diferit.

Curs adaptat a les 3 proves d’examen que certifiquen el nivell C1 de valencià: JQCV, cieaCOVA i EOI. Múltiples recursos i exàmens autocorregibles, teoria en format pdf, audiovisuals, fòrums de consulta de dubtes i molt més.

Classes particulars de valencià

Classes particulars

Classes a mida totalment adaptades a les teues necessitats. Pots rebre-les de manera individual o en xicotets grups. Informa-te’n!

hombre adulto escribiendo con un ordenador

Correcció de redaccions

Contracta el pack de correcció de redaccions. Podràs enviar 4 redaccions que es corregiran en format vídeo per 40 €.

Classes de conversa

Ponemos a tu disposición unos grupos de conversación organizados por niveles donde podrás expresarte libremente en un contexto real y relajado.

CONTACTE

Consulta’ns qualsevol dubte que tingues per les tres vies de contacte de què disposem: telèfon, correu electrònic o emplenant el formulari de contacte. Si ho prefereixes també pots vindre per conéixer-nos.

Ens podràs trobar a

Gran Vía Fernando el Católico, 23. 46008. Valencia

Escriu-nos a

info@academialallibreta.es

Telefona’ns al

96 006 99 34 ó 666 875 860

Horari de secretaria

De dilluns a dijous de 9-13h i de 16-20h, i divendres de 9-13h.

ATENDRE’T ÉS UN PLAER

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Top
¿Necesitas ayuda?
Scan the code
Garantía de
calidad
Excelente
4,9/5
Profesores altamente cualificados y experimentados